Hus grejjning

Känner mig väldigt pysslig just nu. Sprungit omkring och flyttat runt lite lampor, vaser och andra smågrejjer runt huset. Plockat fram och ställt bort gamla saker jag tröttnat på, för egentligen alldeles för länge sen. Vissa saker har ju en förmåga att bara stå och stå hur länge som helst. Känner mig rätt så nöjd för tillfället, men ska fortsätta imorgon. Är sugen på att sy några kuddfodral, men har ju ingen symaskin så det blir ju svårt.

Sebbe har lekt lite elektriker och äntligen satt upp taklampan i hallen uppe. Trots att jag är väldigt på att saker ska hända nu har det trots allt tagit nästan fyra månader innan den kom upp. Nu slipper jag snubbla ner för trappen varje morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0