En helt vanlig dag...

Man skulle ju kunna tro att man är utvilad och jätte pigg efter lite ledighet, men icke. Efter maten somnade jag i älsks famn i soffan och där låg vi båda två helt däckade i några timmar. Vi funderade på att gå upp direkt och krypa ner i sängen, men vi hade en del kvar att göra. Nu börjar det dock närma sig slutet på kvällen, vilket känns skönt. Ser knappt bokstäverna framför mig.

Kan ju berätta att min jobbardag slutade med att jag körde av vägen ute på en åker, haha. Hamnade i fel spår och styrde rakt ner i djupsnön. Jag och min kollega kämpade i 1,5 timme innan jag var uppe på banan igen. "Skräcken-lastbilen" fick stånka och dra, men tillslut så lyckades vi. Dock var det 18 minus grader, och det blåste storm så jag trodde att jag skulle förfrysa hela mig, men det gick också bra.

Nu har jag blivit lovad, och inte ens tjatat till mig, en härlig massage. De é livet de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0