Very very good

Underbara nätshopping! Just klickat hem en massa snygga grejjer från bolagret.se. Gjorde i två beställningar, en på mig och en på Sebbe och sparade därmed över 300 kronor i frakt. Tycker det var smart. Längtar tills jag får hem allt. Har länge tänkt snickra ihop ett par kubhyllor, men nu beställde jag tre stycken med rundade hörn. Tror jag kommer bli väldigt nöjd.

Känner mig dessutom riktigt tillfredsställd med dagen som varit. Sov dock bort halva innan vi lyckades ta oss upp. Strålande väder ute, men -25 grader, så det vart inte tal om att gå ut. Istället började vi äntligen med hallgolvet! Ingen av oss har lagt något sådant förut, vilket kan förklara varför vi gnällde på varandra de två första raderna. Men sedan gick det jätte fort. Nu är vi i princip klar med "storhallen" och har bara lilla kvar, och sen väggen såklart. Det får bli helgens projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0