Åh vitt, så vitt

Vi håller ju som sagt på att lägga ett vitt golv i hallen (som tyvärr verkar dra ut på tiden...). Jag är egentligen jätte frustrerad över att det tar så lång tid, men ingen idé att nämna det sjuttioelva tusen gånger för Sebbs varje dag. Nog för att det hänt skulle jag tro. Men snyggt blir det. Otroligt läckert faktiskt. När vi kommer till renoveringen på övervåningen har vi tänkt försöka oss på att måla ett jättefint trägolv i vitt också. Ganska lustigt att jag lyckas få gubben att tycka om mina idéer. De allra flesta har han faktiskt gillat. Annars kan det ju vara jobbigt att inte vara överrens. Särskilt när jag tycker att jag har rätt :)

Här är lite inspiration...



expressen.se



husochhem.se



catylicious.blogg.se



lisselissans.blogg.se



husligheter.se


Det ger verkligen så stora möjligheter att grunda med vitt på både väggar och golv. Man kan leka med alla möjliga material och färger, och byta ut efter säsong och tycke.

Nu ska jag väcka karln så att vi kan klicka dit en till bit i hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0