Snö, bara snö

Den där gubben däruppe, som många påstår finns, om du lyssnar nu så ska du veta att jag är jävligt förbannad på dig. Ikea resan vart inställd på grund av det här fruktansvärda vädret. Trots att jag förstod att vi förmodligen inte skulle ta oss iväg idag, så vaknade jag imorse och sprang upp och kollade att dom där metereologerna inte hade tagit fel på dag och att det istället skulle vara strålande sol och inge snö alls på vägarna. Suck. Det var bara att krypa ner i sängen igen med en tår i ögat och somna om.

Man trodde kanske att man skulle få mycket gjort här hemma istället, men så vart det väl inte heller riktigt. Gullet har varit ute och skottat i flera timmar känns det som och jag har krashat en golvbräda som vi skulle ha på väggen så att ett hörn vart skadat. Vi väntar nu på ett till paket som vi beställt så väggen får vänta ett tag till.

Ikväll verkar det som att vi åker in till våra kära vänner Pelle och Camilla för lite öl och spel. Blir trevligt.

Trevlig (jävla) helg på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0