Nu rullar vi igen

Ett mirakel har skett. Faktiskt. Eller egentligen så innebär det bara att jag har världens bästa fästman som är så underbar att han har mekat och lagat bilen helt själv. Nu håller vi både tummar och tår för att räser-volvon ska hålla ett bra tag till. Och att vi tar oss ända till Sundsvall och tillbaka på lördag. Tror ni att jag längtar lite efter att få shoppa loss litegrann? Fast mest har vi planerade inköp som köksskåp som ska förvandlas till ett sideboard och möjligtvis en vägghängd tevebänk, mattor och sådant. Dock kommer det nog slinka ner en hel del annat i vagnen, trots att Sebbs kommer protestera och sucka till allt jag pekar på och förklarar hur fiiiiint det skulle bli hemma hos oss. Han brukar ge med sig och låta mig gå in i min lilla Ikea-värld ett tag.

Underbara fredag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0