Kvällen som blev förstörd

Jag är så gu förbannad just nu så det är galet. Lilla Linda som inte alls tycker om att laga mat eller baka (och jag slipper oftast också eftersom Sebbs gillar det), eller något sådant fick helt plöstligt för mig att baka ikväll. Köpte hem det som saknades och var sjukt taggad. Blandade ihop allt och skulle smeta ut det i plåten, och vad tror ni saknades? Jo, det där satans bakplåtspapperet. Och just i det här fallet var det avgörande för att det överhuvudtaget skulle bli nåt ätbart. Det vart inget alls. Och nu sitter jag här och är jätte arg. På allt faktiskt. Störande! Nu kommer det dröja nåt halvår innan jag känner mig sugen på att ta mig an ett sånt där projekt igen.

Imorgon blir det fotografering på jobbet. Vi ska tydligen upp på en hemsida. Jippi :( Va tusan är det för mening med att lägga ut bild och telefonnummer på ett gäng trötta lastbilschaffisar? GTS i all ära, men nu har det gått för långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0