Bebbe mys

Har kommit på att jag måste skaffa mig lite nya rutiner nu när jag ska släpa omkring på mig här hemma. Ska skriva upp i en kalender hur jag ska få dagarna att gå. Eller åtminstone ha något mål med dagen, så att jag får känna mig lite betydelsefull. Dagens mål antar jag var att träffa en läkare som kunde ge mig ett sjukintyg för de här resterande dagarna innan havandeskapet börjar. Det var inga som helst problem, så nu var det ur världen.

Vi verkar också få en rätt bestämd brutta. Förutom uppehållet av bökande igår morse har hon nu hållit mig vaken mellan 05.30-07.30 nu en massa dagar. Det gör mig dock ingenting för det är precis innan Sebbers väckarklocka går igång, så det är ingen som störs av det. Under dagen är det dock lite olika, men alltid vid 17, 19, 21 och 22 på kvällen är det full rulle.

Nu har jag även upptäckt hicka, som jag varit lite osäker på. Det "låter" tick tick tick i nedersta delen av magen, och man kan även känna utanpå. Sebbe beskriver det som en puls ungefär, och det är väldigt likt kan jag hålla med om. Nu ikväll hickade hon åtta minuter i sträck. Låter jobbigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0