Skjutning och ny vecka

Kom just hem från skjutbanan. Den här gången gick det jätte bra, hur nu det kunde komma sig? Bössan måste ha legat till sig eller nåt från förra veckan för jag var bara och justerade väldigt lite i kikarsiktet. Visade min träffbild för en av skjutledarna och han sa att det var kanon, så nu börjar jag känna mig lite lugnare. Ska tillbaka på onsdag och möjligtvis torsdag för att skjuta på löpande älg.

Och idag gick jag in i vecka 16 dessutom! Känner mig dock väldigt ogravid då jag inte tycker att jag har några symptom förutom lite ont i rygg och höfter (som däremot har blivit mycket, mycket bättre än det var från början), och att magen sväller väldigt mycket på kvällarna. 22 dagar kvar till det riktigt ultraljudet... Pjuh, va länge kvar... 

  •  Bebisen väger ca 71 gram.
  •  Bebisen är ca 10.8 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 37% av graviditeten.
  •  Du har 174 dagar till förlossningen

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0