Helg ledig

Det är fantastiskt att det är fredag kväll. Så vi har längtat efter helg den här veckan.

Tyvärr verkar det som att jag har börjat få foglossningar redan. Ryggont har man ju haft förut och vet hur det känns, men det här är något helt annat. Gör ont i ryggslutet, ner i rumpan, ut i höfterna och till och med på framsidan av låren och i ljumskarna. Det bränner och strålar och gör ont om vartannat. Ofta växlar det från sida till sida. Att klättra ner för lastbilen är ingen höjdare och när jag reser mig måste jag gå lite som en pingvin innan jag "kommer igång". Har både läst och hört att om man får dessa besvär tidigt, så kan det gå över. Så det hoppas jag verkligen på. Annars har jag blivit tipsad om en maggördel som kan hjälpa lite.

Nu ska vi spana på en film innan vi stupar i säng. Sebulon har förresten världens hosta och ont i halsen. Det får vi också hoppas går över snart.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0