För trångt om magen

Igår införskaffade jag förresten mina första mamma-byxor. Det var på tiden! Hitills har jag sprungit runt i leggings eller Sebbes mjukisbyxor för att inget annat gått på. Jag har faktiskt en riktig kula nu =) Jobbarbyxorna är såklart också alldeles för små, så har blivit tvungen att försöka binda ihop dom med gummiband. Tyvärr hjälper inte detta så mycket, så i princip alla mina kunder får se vad jag har för trosor på mig varje dag. Mycket roligt... Mina nya byxor kommer inte förrän i september och hur jag ska stå ut tills dess har jag ingen aning om. Helt jäkla sjukt att jag måste gå omkring så. Snart går säkert det där bandet sönder och när jag ska klättra ur lastbilen tappar jag säkert brallorna så att alla får se mitt arsle. Ahhhhh. Panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0