Usch

Åhhh. Känner mig störd. För det första så går den här sömnsjukan inte över. Måste fortfarande stanna minst två gånger på väg till Nordmaling och sova. Stannade vid e4'an och somnade på en gång. All tung trafik gick förbi och gungade till bilen, men märkte det inte ens. 40 minuter senare vaknade jag. Går knappt att hålla ögonen öppna ändå. Och för ni som känner mig vet att jag inte brukar gå och lägga mig senare än tio på kvällen. Dock blev det lite senare igår för Sebbe hade match i stan, så vi var inte hemma förrän halv elva. Men ändå. Matchen gick ju förresten sådär. Förlust med 4-3. Synd för grabbarna.

Och för det andra var jag med i en intervju i facktidningen idag. Blä.

Ska gulla lite med älsk och tigga till mig lite massage :) Det behöver jag. Och just ja, har köpt ett dubbeltäcke idag. Ska bli mys.

Här är Sebbes nya gitarr som han är och plinkar på. Visst är den snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0