Skogspromenad och renovering

Idag har vi varit och utforskat skogarna runt i kring här. Vi tog på oss storskorna och stövlarna (eller jag tryckte ner Sebbes fötter och krängde på han jackan) och så släpade jag i princip ut han. Han är som ett barn. Han tycker inte om att va ute tydligen. Det har han kommit på nu på sistone. Störande tycker jag. Äntligen tittade ju solen fram efter en hel vecka av mörker. Det var jätte härligt ute. Riktigt mysigt. För mig i alla fall.

Så här fint har vi här i Tväråbäck... I sommar ska vi förresten fiska här.



Och så här glad och ivrig såg Sebbe ut. Trots att han gnällde hela tiden.



Vi har också påbörjat hallen. Slet bort taklisterna och förberett för att sätta upp gipsskivorna. Och nu har vi äntligen blivit av med den fruktansvärt fula portalen som går till köket. Vilka människor tycker att det är snyggt egentligen? Nu känns det genast mycket större, och det kommer att bli jätte bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0