Innehållslös dag

Ikväll måste jag fylla på pellets för första gången sen vi flyttade hit. Sebbe-boy har ju fixat det jämt, men nu när han inte är hemma så är det visst på tiden att jag gör det. Gick ner i källaren för ett tag sen, stirrade på hinken och tunnan, och vände helt om. Gick upp igen. Så nu måste jag gå ner och göra det senare. Himla smart av mig. Det är ju så lätt dessutom. Förstår inte varför det sitter så långt inne för.

Dagen har annars varit helt okej. Kört paket, sovit en stund i bilen, och surrat strunt med dom på jobbet. Det väntas julfest i december. Det blir roligt, särskilt att få ha med S på någon av våra tillställningar. Han och Samme var riktigt duktiga ikväll som sa nej till alkoholen ikväll med resten av kursarna (nu låter det ju nästan som alko-varning), men de visste om att dom skulle köra så hårt att det skulle förstöra resten av veckan där uppe. Bra grabbar.

Just ja, lovade nå bilder på huset. Får ta lite i taget...

Matsalen innan





Och efter. Är så grymt nöjd över tapetseringen. Var för det första jätte roligt och hyffsat enkelt. Och dessutom vart det inge bråk, för det gick så smidigt. Nu är det ljust och härligt, och vi kan ha tolv personer på middag samtidigt om vi så vill. Vårat favoritrum hitills.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0