Helgen...

Gårdagen var mycket lyckad. Jag shoppade massor på stan, klänning, kjol, kavaj, skor, smycken bland annat. Kände mig riktigt nöjd med inköpen. Varit och spanat i inredningsbutikerna och fått lite inspiration. Vill göra så mycket, men nu har vi varit lata på den biten. Ska börja med hallen till veckan. Pelle och Camilla, som vi var hos på kvällen, hade gjort en jätte läcker stjärnhimmel i deras hall. Grymt snyggt! Vi får fundera om vi kanske ska härma ;)

I övrigt så vart utekvällen också rolig. Sebbe var då verkligen på sitt bästa humör, både sång och dansgalen på krogen (men det får jag egentligen inte skriva här för honom, hihi). Han for fram som en galning och jag fick nästan släpa iväg honom när vi skulle fara. Puss söt!

Nu är det teve som gäller och äta kladdkakan med tranbär vi nyss gjort. Hoppas den är god.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0