Party weekend

Gullet har somnat i soffan. Han började bli hängig redan imorse. Jag hoppas bara att han klarar sig igenom helgen, för vi har så mycket kul inplanerat. Dessutom ska han spela innebandymatch imorgon. Jag ska få gå på stan helt själv hela dagen om jag så vill, och bara kolla på saker jag vill ha. Underbart. Senare på kvällen är vi bjudna på en förfest på Teg. Ska bli trevligt att träffa nå nytt folk. Schlagerklubben på kvällen. Längtar efter att få ta på mig nåt annat än våra sunkiga arbetskläder. Något less på att aldrig få klä upp sig. Jobbarkläderna är ju på nästan tolv timmar om dagen, och sen slänger man bara på sig några riktiga gamla mjukisbrallor. Ska bli väldigt roligt i alla fall.

Skönt att den här arbetsveckan är slut. Armen värker, och jag hoppas innerligt att den ska hinna vila tills det är måndag igen. Då blir det lastbil för min del.

Nu väntar Idol och lite mys med ljus, filt och gotta. Eftersom det är fest imorgon bju jag på några gamla festbilder...

Sebbe tycker inte om singstar egentligen... Eller hur var det nu?


Min jobbarkompis brukar ofta dyka upp när det är fest!


Och så här gör Samme varje gång han blir full.


Eller så ser han ut som att han ska svimma vilken sekund som helst.


Bara för att Emil såg så rolig ut :)


Mycket kroppskontakt när pappa och Sebbe har druckit öl.


När partajandet är över...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0