Bästa magträningen...

Är att skratta. Och det har jag gjort i princip hela dagen. Hos kunder, i bilen, till radion, uppe på terminalen. Haft en skoj dag helt enkelt. Gått med ett stort leende. Fick världens finaste komplimang av en kund dessutom. Kom med ett paket till honom, och plötsligt säger han "Va fint du sjunger". Va? säger jag. "Ja, men du sjöng ju nu medan jag skrev på. Såna som du behövs det fler av i det här gråa, trista vädret." Jag var inte ens medveten om att jag hade stått och gjort det. Så blev extra glad.

Har beställt hem en "ugglehängare". Var så söt så kunde inte motstå. Får se om den får ta plats i hallen när den är klar eller om den får flytta in i badrummet. Skulle kunna klicka hem allt på både inredningssajter och kläder och allt möjligt känns det som. Men får hejda mig tills efter Ikea och alla julklappar är köpta.


Drömmer också om en utlandsresa... Så underbart att få komma till värmen och släppa allt som har med måsten att göra...


Gran Canaria 2006

Kommentarer
Postat av: ylva

Hej!

Håller desperat på att leta efter en ugglehängare till hallen. Men jag har totalglömt på vilken sida det var jag såg den. Är sådär knasigt förvirrad som man bara blir när man har spädbarn och renoverar huset samtidigt ;) . Hoppas du kan hjälpa mig i förvirringen. Mvh Ylva

2010-08-25 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0