Vi klarade det ändå!

Yehey. Gissa vem som skrek, slog på väggen, lipade och levde djävul idag här hemma? Rätt svar belönas med pris.

Men va fan... Det var ju jag... Åh. Hade ju som sagt hoppats på överdrivet bra överförväntan på våran tapetsering. Men jag vart så förbannad så det knappt finns ord. Det roliga är att hade jag inte jobbat med att köra lastbil/paketbil hade jag gärna utbildat mig till målare/tapetserare eller plattsättare för att jag tycker det är så himla roligt. Trots det ville det inte riktigt med sig. Att tapetsera ett 40-tals hus har ju kanske sin charm med sneda väggar och tak. Men idag tog det verkligen sin lilla tid. Vi har fyra öppningar i hallen och ett antal hörn, och det gick ju tillslut såklart, för jag ger mig ju inte. Resultatet blev splendid anyway. Var så skönt att kunna ha Sebbe vid sin sida som kunde lugna ner mig och pussa på mig lite så att jag kunde fortsätta. Är så sugen på att visa er hur det blev, men ni får hålla er, för vill göra klart allt.

Ikväll svullar vi godis och chips. En liten belöning kan vi ju kalla det. Nu blir det Beck film på tv4 plus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0