Sleepy chick

Åh. Har just vaknat faktiskt. Så fort vi ätit middag slocknade jag i soffan och där har jag legat tills nu, helt borta. Är arg på Sebbe för att han inte väckte mig. Han påstår förstås att han har försökt och att jag har svarat varje gång, men man kan ju inte prata med en sovande människa och tro att hon ska förstå vad som pågår. Åh igen.

Bara en arbetsdag kvar, och jag hoppas på lugn helt enkelt... Slebbele har stannat hemma idag på grund av armen, vilket resulterade att jag fick lov att fara och julhandla själv idag. Det var ju mysigt och fridfullt, och man kunde lugnt vandra omkring i affären och filosofera och plocka på det man skulle ha. Hmmm. Eller så var allt ett kaos och jag svor sjuttioelva tusen gånger innan jag hade betalat och kunde rusa därifrån. Nästa år hoppas jag att man kan beställa all mat på nätet, och att man får det hemkört.

Ja ni, lika bra att man går och lägger sig. Igen. Imorgon ska vi nog spela Bingo Lotto.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0