Birthday och snö och sånt.

Igår fyllde jag år och hade hela femton personer på besök och fika under dagen. Mycket trevligt. Fick presentkort på Boom, en kniv i keramik, pengar, en ljusstake från Design House Stockholm och en helkroppsmassage. Helt underbart, så tack så mycket för de fina presenterna!

Vi mår bra förresten. Har haft rätt så hektiskt under julen, men nu börjar det lugna ner sig och jobbet är man ju tillbaka på. Tur att det bara är två dagar kvar tills vi får lite ledighet igen. Här ute har det ju såklart också kommit hur mycket snö som helst, och Sebbe har slitit där ute med att skotta. Jag älskar ju att vara ute och få undan snön, och innan vi flyttade hit sa S att han verkligen hatade allt som hade med det att göra, men nu får man nästan binda fast honom om det kommer lite snö. Jag hinner inte ens blinka så är han ute och gör gårdsplanen fin. Så nu har han nästan börjat säga nej när jag ska hjälpa till för han har tydligen sitt eget lilla "system". Men det får han väl ha då.

Våra renoveringar och fix i huset har fått ta jullov ett tag nu. Men det sprätter i fingrarna på mig, och jag kan knappt vänta tills vi ska ta tag i något pyssel igen. Måste skaffa mig en idébok där jag kan skriva ner alla inredningstankar som dyker upp lite nu och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0